זהו, החורף התחיל

בחמש וחצי אחה"צ אני באה לאוטו שלי ומוצאת את החלון הקידמי מכוסה אדים מבפנים. זהו, חורף. 

תודה לאל, בתוך הבית יש חימום טוב – כאן הסקה מרכזית זה די סטנדרטי, יש רדיאטור בכל חדר ויש טיימר שאומר להסקה מתי להידלק ומתי להפסיק. לא כל כך מזמן התחלנו להפעיל את ההסקה, בתחילת אוקטובר אני חושבת, ובשלב זה היא נדלקת בשבע וחצי בערב וזה בסדר – מנסיון אני יודעת שנגיע גם למצב שבו נצטרך חימום אפילו בשלוש אחה"צ. אבל אני זוכרת היטב את החימום ההרבה פחות יעיל בארץ, זוכרת ערבי חורף עם תנור חשמלי קטן עם שתי ספירלות, שצריך לשבת ממש קרוב אליו כדי להרגיש את החום…

אז כאן, בבית חם ונעים, אין בעיה. אבל באוטו לוקח זמן עד שהחימום מתחיל לעבוד, ובינתיים צריך לנגב אדים מהשמשה הקידמית – שזה כלום לעומת המצב כשיהיה באמת באמת קר ואצטרך לגרד קרח מבחוץ.

להשאיר תגובה

