קיבלתי עוד שרביט!

אביבה עשתה לי את היום כשכללה אותי ברשימת שמונה בלוגים שהיא מפרגנת להם. (הבלוג של אביבה, למקרה שאתם עוד לא מכירים, עוסק בשפה העברית ובטעויות נפוצות, כך שהיא מיהרה להשתמש בהזדמנות הזאת כדי ללמד אותנו את המילה העברית התיקנית לפירגון – ריתוי. אני מבקרת אצלה קבוע כי אני אוהבת מילים ונהנית ללמוד דברים חדשים, אפילו אם אני לא תמיד מיישמת…)

אז אני מוצאת את עצמי אוחזת בשרביט הזה, מלאת תודה על שקיבלתי אותו, אבל תוהה מה לעשות אתו כי אני ממש ממש ממש לא מכירה שמונה בלוגרים שאני יכולה להעביר להם את השרביט. אני חדשה יחסית בתפוז, ולא קוראת המוני בלוגים – אני מכורה כמובן לסיפורים ההזויים של מוטיאור (מי לא?) וכאמור אני קוראת קבועה של דקדוקי הלשון אצל אביבה, אבל חוץ מזה אני לא כל כך בעניין הזה. אני הרבה יותר בעניין של כתיבת בלוגים מאשר קריאתם.

כך שאני חושבת שאצטרך לדלג על השלב הזה, ולעבור לסעיף הבא, שבו אני אמורה לספר לכם שמונה דברים שלא ידעתם עלי. (ולמען הדיוק אציין שכשאני אומרת כאן "לכם" אני מתכוונת למרבית קוראיי, ולא כוללת את השניים וחצי שהם קרובי משפחה, שמן הסתם יודעים עלי מספיק ואין להם שום צורך בתוספות.)

מה שאתם כבר יודעים עלי זה שלא קוראים לי דינה ברזילי, והנה שמונה עובדות שלא ידעתם:

  1. צבע עיניים: חום כהה
  2. צבע שיער: היה חום כהה… היום מעורב עם הרבה אפור וקצת לבן
  3. גובה: 1.56 משקל: הרבה יותר מדי
  4. נולדתי באפריל, היה זה יום אביב – ואני מה זה אוהבת אביב!
  5. השכלה: בגרות (ועוד כל מיני קורסים)
  6. לא מנגנת פסנתר ולא שום כלי נגינה אחר
  7. לא יודעת לשחות ולא עושה שום ספורט
  8. בצבא קיבלתי יותר מנזיפה, הייתי ממש לא ממושמעת – אפילו נעדרתי פעם לסופ"ש שלם, ובדרכי חזרה לבסיס ביום ראשון בבוקר, כשאני מצפה לצרות צרורות, עצרו אותי מ"צים על עבירת תלבושת… שני משפטים ביום אחד, זה בטח שיא עולמי :)
כתיבת תגובה

