אומרים שקיץ

טוב, היה לנו קצת מזג אוויר קיצי… באפריל… באפריל עלינו לעשרים ומשהו מעלות, הוצאתי מהארון את מכנסי השלושת-רבעי הדקים וגיהצתי אותם ואפילו לבשתי אותם כמה וכמה פעמים… ואחר כך הגיע מאי, וזהו, מאז לא ראינו עשרים מעלות, השמש מפעם לפעם מבצבצת מבעד לעננים אבל לא ממש מחממת ברצינות, והגשם גושם לו כאילו… כאילו קיץ אנגלי, נו, עוד לא התרגלתי? בייחוד כשמתחיל הטניס בווימבלדון זה ידוע שתמיד יורד גשם.

מה שמצחיק אותי זה שהיום אני מסתובבת בבית בשרוול קצר, עכשיו אחרי שבע בערב והטמפרטורה כאן 15 מעלות ואני עדיין בטי-שרט – כן, התרגלתי עם הזמן לטמפרטורות כאן. דווקא לקור התרגלתי יחסית בקלות – מה שקשה לי להסתגל אליו זה חוסר השמש. יש ימים בחורף שבהם השמש זורחת, השמים כחולים, ובחוץ קררררררררררר… אבל עדיין משמח אותי אור השמש. ומה שאני הכי אוהבת בקיץ כאן זה האור בערב, עד מאוחר. לאחרונה השמש שוקעת בסביבות תשע ורבע, מה שאומר שבפועל יש עדיין אור בחוץ עד אחרי עשר בערב, וזה ממש תענוג. אבל זהו, הגענו ל-21 ביוני, הימים מתחילים להתקצר עכשיו – אם כי הם מתקצרים לאט, ובסוף אוגוסט השקיעה תגיע לשמונה בערב, כך שעדיין יהיו ערבי קיץ ארוכים וכיפיים. ומי יודע – אולי ביולי יגיעו אלינו טמפרטורות קצת יותר קיציות?

כתיבת תגובה

