בכל זאת חופשת קיץ!

בעלי נורא אוהב קיץ, ונורא רצה שניסע לאנשהו ביחד ביולי/אוגוסט, אבל אני הייתי לחוצה עם עבודת הגהה שנמשכה לי כמו מסטיק ולמרות שהלקוח הנחמד והרגוע לא שאל אותי אפילו מה הולך, אני הרגשתי איכסה כי ציפיתי לסיים את העבודה הזאת ביולי והנה שוב הדחיינות שלי פועלת וחודש יולי בא והולך ועדיין לא ראיתי את האור בקצה המנהרה. אז החופשה נדחתה ונדחתה, עבר יולי ועבר גם אוגוסט, אבל מה, גם הקיץ לא ממש הופיע – באפריל היה פה חם ושמש, אבל מתחילת מאי לא חושבת שראינו אפילו 20 מעלות… עד סוף ספטמבר, כשסוף סוף סיימתי את ההגהה ויכולתי לנסוע לחופשה קצרה בכיף, ליהנות בלי יסורי מצפון. ואלוהים סיפק לנו כמה ימים של קיץ! השמש זרחה כל הזמן (טוב, לא בלילה…) והמעלות טיפסו לעבר קו ה-30 ושמעתי שמועה שאפילו הגיעו לשם. הסתובבתי לי בכיף בבגדי קיץ קלים, עם כובע מצחיה שממש היה נחוץ, והתענגתי על תחושת הקיץ שכבר חשבתי שפשוט לא אחווה השנה. ומזג האוויר הכיפי הזה נמשך בדיוק עד סוף החופשה שלנו – בדרך חזרה בקושי ראינו קרן שמש, וכשעצרנו בדרך הביתה ויצאנו לטייל קצת ליד הים, הרוח הקפיאה אותנו. וזהו, עכשיו אני בבית עם גרביים וחולצה עבה, בגדי הקיץ שלבשתי בחופשה נראים לגמרי לא רלוונטיים, וקשה לי להאמין שביום שישי בערב ביקשתי סלט עם הסטייק בפאב כי היה כזה חם.

המקום שהיינו בו נקרא שֶרְבּוֹרְן (Sherborne), עיירה קטנה וחמודה בדרום מערב אנגליה, שיש בה שרידי מבצר ישן מהמאה השתים עשרה, פלוס מבצר שנקרא "המבצר החדש", כשהמילה "חדש" קצת משעשעת אותי בהתחשב בזה שהוא ניבנה במאה השש עשרה :) האגם שבתמונה הוא קרוב למבצר החדש – בעלי אוהב מבצרים והיסטוריה, אבל אותי הרבה יותר עניין האגם היפהפה.

חוץ מזה נהניתי להסתובב בחנויות שם, בפארקים, בבתי הקפה – ביחוד מצא חן בעיני בית קפה חמוד שיושב בחדר אחורי של חנות ספרים יד שניה. בשביל תולעת ספרים שכמוני, זה שילוב אגדי!

מלאת תודה לאלוהים שסיפק לנו בכל זאת חופשת קיץ אחרי הכל, היה ממש כיף, ועכשיו אין לי בעיה עם זה שמתחיל סתיו.

ומקווה לחזור לבלוגיזציה קצת יותר תכופה. אולי אחרי יום כיפור אכתוב על עלילותי בגוגל פלוס.

בינתיים, מאחלת לכולם צום קל

והולכת להוסיף את תמונת האגם לפני שאשכח!

039

 

להשאיר תגובה

