לבלוגו שלי שלוש פינות…

שלוש פינות לבלוגו שלי, לולא היו לו שלוש פינות, לא היה מסתובב לי עכשיו השיר הזה בראש ומטרלל אותי לגמרי.

אם אתם שואלים את עצמכם אם השתגעתי ומה זה בלוגו בכלל, אז התשובות הן: 1. כן  2. זה לא אני המצאתי את זה, לא אשמתי, אלא אשמת מנהל הבלוגיה החדש והיצירתי, שהציע לנו את האתגר הבא:

משחק "הבלוגו שלי"

צלמו תמונה המייצגת את הבלוג שלכם. זו יכולה להיות תמונה של חפץ, מקום, אדם או כל דבר שעולה בדעתכם ומייצג את אופי הבלוג ותכניו. אם אין לכם רעיון לאובייקט שיכול לככב בתמונה שכזו, אתם יכולים פשוט ליצור את שם הבלוג שלכם בצורה מעניינת. למשל, כתבו אותו בחול או צרו אותו מחפצים קטנים כמו ברגים, קוביות סוכר או עלים. לצורך העניין תוכלו כמובן להשתמש בהדר האישי שלכם (אם יש לכם כזה), או לראות בזה הזדמנות לעשות משהו חדש ומקורי.
יש תמונה? העלו אותה ברשומה חדשה, כתבו מספר פרטים על עצמכם או על הבלוג שלכם והוסיפו את התגית "הבלוגו שלי" (ללא גרשיים), כדי שיהיה קל לאחרים בפרדס למצוא אתכם, ולכם למצוא תמונות נוספות ומעניינות של בלוגרים אחרים.

אז חשבתי לי והחלטתי לצלם שלושה חפצים שייצגו את שלושת החוטים העיקריים בבלוג שלי: קנקן התה מייצג את חיי באנגליה, שקדי המרק מייצגים את געגועיי לארץ (וגם את אהבתי לאוכל), והתנ"ך מייצג את האמונה שלי בה' אלוהי ישראל.

blogo final version

 

ואם את שואלים את עצמכם מה עם ישוע, שעליו אני מדברת הרבה – הוא בתנ"ך, בהמון מקומות!


נ.ב. את העיצוב עשיתי בעיקר בעזרת התוכנה החינמית פיקניק, שהיא ממש כיפית, חוץ מזה שהיא לא הרשתה לי לכתוב בעברית אז נאלצתי להוסיף את הכיתוב בתוכנת צייר.

להשאיר תגובה

