מה, באמת? כמעט שבוע לא כתבתי פה?

ומחר לא יהיה לי זמן. מחר בערב אנחנו יוצאים לאכול עם ההורים של בעלי, משהו שהופך למסורת אצלנו – מגיע דצמבר, קונים נרות חנוכה, ומארגנים הזדמנות להיפגש עם ההורים שלו כדי שלא ירגישו יותר מדי דחויים כתוצאה מזה שאני לא הולכת אליהם לכריסמס, שלא יקחו את זה כעלבון אישי. הם מתוקים, ואני ממש לא רוצה לפגוע בהם, והם לא מבינים מה הבעייה שלי עם החג הזה ואני לא חושבת שיש סיכוי שאי פעם יבינו. (ואם אתם שואלים את עצמכם למה כמאמינה בישוע יש לי בעייה עם חג המולד, אז אתם מוזמנים לקרוא מה שכתבתי על זה בשנה שעברה.)

ושאר החדשות: בניתי אתר! כן, אתר באינטרנט! נכון שאתם גאים בי? :) טוב, דרושה כאן הבהרה – אין לי מושג בכתיבת קוד וכאלה דברים, בהמלצת חברה טובה הלכתי לאתר יולה, שבו אפשר לבנות אתרים בלי לדעת כלום. וזה היה נורא כיף! בתור מי שהיצירתיות שלה באופן טבעי היא מילולית ולא ויזואלית, אני נורא אוהבת לעצב דברים במחשב, כי במחשב יש כלים שמאפשרים לי ליצור דברים יפים שבשום אופן לא הייתי יכולה לעשות באופן ידני. לצייר ביד אני מציירת ברמה של ילדה בת שש בערך, ואפילו עם סרגל אני לא כל כך מצליחה לעשות קווים ישרים… אבל במחשב אני יכולה לעשות דברים יפים, ואפילו קווים ישרים!

(האתר הוא באנגלית, אחרת הייתי מזמינה אתכם לביקור.) (מתישהו אני מתכוונת לעשות שם ניסויים בעברית, לראות איך הם מסתדרים עם כתיבה מימין לשמאל. אבל בינתיים מה שעשיתי שם זה באנגלית.)

ונסיים את המשדר במזג האוויר כמובן: עדיין לא ממש קר, אם כי כבר יש ימים שבהם הטמפרטורה המקסימלית היא מתחת ל-10. אני שוקלת לעבור מסנדלים וגרביים לנעליים סגורות.

ומה נשמע אצלכם?

להשאיר תגובה

