אז אולי סוף סוף…

אולי סוף סוף בכל זאת אנסה לענות על שרביט סוף העולם? בכל זאת, הוא מסתובב פה מאז חנוכה. אמנם אני ידועה כדחיינית, אבל יש גבול… (למעשה, בתור פדנטית עלי לציין שיש לא רק גבול אחד אלא גבולות רבים ושונים, ועברתי לפחות אחד מהם – פעם, בביקור באיטליה, אבל זה סיפור אחר וממש לא קשור לסוף העולם.)

אז יאללה, מירב, מספיק לדחיין, גשי מייד וללא דחיות נוספות לשאלה הראשונה:

האם אתם מאמינים בנבואות עתיקות בכלל, ולנבואה של בני המאיה בפרט?

טוב, אני לא "אתם" אבל אעזוב פדנטיות לרגע ואניח שהכוונה פה אלי באופן אישי, כלומר האם אני מאמינה בנבואות עתיקות ובכלל ובנבואה (למה יש שם "ל" כשקודם יש "ב"?) של בני המאיה בפרט – והתשובה היא: כן ולא. זאת אומרת, כן, אני מאמינה בנבואות עתיקות מסויימות – אלה שמופיעות בתנ"ך – ולא, אני לא רואה שום סיבה להאמין בנבואה של בני המאיה, ועוד לא נתקלתי באף אחד שיודע על סיבה טובה לקחת אותם ברצינות.

אוקיי, שרדתי את השאלה הראשונה. הלאה.

איפה תהיו ב-21.12.12?

המממ… לא נביאה אני ולא בת נביאה. הלאה.

נניח ובני המאיה טעו בחישוב, והבוקר התברר שסוף העולם הוא… היום! אילו תכניות זה מקלקל לכם?

הביקור הבא בארץ. כבר כמעט שנתיים שלא הייתי, וקיוויתי להספיק ב-2012.

עם מי תבלו את היום?

רגע, אנחנו מדברים על אם הם טעו בחישוב וסוף העולם כבר מגיע? מאחר ואני כותבת את הרשומה הזאת באחת וחצי בלילה, אני יוצאת מתוך הנחה פה שהסוף מגיע לא ממש היום אלא מחר, אז עם מי אבלה את מחר? טוב, תלוי באיזה חלק של היום זה קורה. הייתי כמובן מעדיפה, אם כבר, שזה יקרה מספיק מוקדם כדי לחסוך לי את הביקור בסופר, ואם כך אז אבלה את מה שנשאר מהיום עם המחשב. אם זה יקרה בלילה, אז אספיק לראות את בעלי בערב. (זה בסדר, אם לא ניפגש כאן קודם אז ניפגש שם אחר כך, זה לא סוף העולם…)

ולשאלה הבאה.

ונניח שבני המאיה צודקים ויש לנו עוד שנה שלמה – מנו שמונה דברים הייתם רוצים לעשות עד היום האחרון לקיומו של העולם (למה שמונה? בכל זאת, חנוכה).

זה רק אני או שחסר שם "ש" לפני "הייתם"?

1. להפסיק להיות כזאת פדנטית

2. לאכול הרבה רוגלך

3. להגיע לביקור בארץ (ראה סעיף 2 לעיל)

4. לסיים כתיבת ספר

5. למצוא את יום האתמול אשר אבד

6. לברר סוף סוף מה באמת הסיבה שהזברה לובשת פיג'מה

7. להפוך לבלוגרית ידועה ומפורסמת בכל רחבי תבל

8. לחשוב על משהו לשים במספר שמונה

יו, הגעתי לשאלה האחרונה! כל הכבוד לי!

בין אם נהיה כאן אחרי ה-21.12.12 או לא, מנו שמונה דברים שהייתם שמחים לו היו מושמדים/נגמרים/נעלמים מן העולם עד אז.

1. רוע/רשעות/שנאה

2. גזענות, ובכלל שנאה כלפי מיגזרים מסויימים של האוכלוסיה

3. לעג לאנשים אחרים, התנשאות

4. אלימות

5. תאונות דרכים

6. מלחמות

אבל די עם הרצינות הזאת, אני מוכרחה למצוא משהו קליל יותר לקראת סיום…

7. הבטן הענקית שלי

8. מוזיקה מעצבנת בחנויות

 

זהו, הצלחתי. זה באמת לא היה סוף העולם.

כתיבת תגובה

