סתם מיקבץ קצרצר

כי הימים חולפים להם ואין לי כמעט זמן לתפז, אבל לא רוצה שתחשבו שנעלמתי.

קודם כל אני יכולה לדווח לכם בשיא הרצינות שקר פה. קור שאמנם בינתיים לא ירד מתחת לאפס, אבל מספיק קר כדי שארגיש צורך בצעיף סביב הצוואר, ונעליים סגורות ומעיל חורף.

הלכתי היום לדואר לשלוח חבילה לארץ, והאיש בדלפק לא מצא בהתחלה את ישראל ברשימה. "היא קיימת, באמת," הבטחתי לו, וחשבתי לי: במקרה שלנו זה לא תמיד מרגיש כזה בטוח שנמשיך להתקיים… (אבל תודה לאל, אני יודעת שלא ינום ולא יישן שומר ישראל.)

בשבת התחלתי לקרוא ספר שישב אצלי על המדף המון זמן וחיכה בסבלנות שאפתח אותו, ואני פשוט המומה מכמה שהוא נפלא! לשם שינוי, ספר בעברית, פרי עטו של סופר ישראלי צעיר בשם איתי לאופר, וכל מה שאני יכולה להגיד זה שהבחור מוכשר באופן מדהים, ואם עוד לא קראתם את בוגרשוב פינת פינסקר, אז תקראו, כי זה פשוט מהמם.

זהו, הגיע הזמן לעשות משהו בעניין ארוחת ערב. המטבח קורא לי. (לפחות אתחמם קצת מהבישולים…)

כתיבת תגובה

