מעין סיפור אהבה

בהשראת תגובה לרשומה האחרונה שלי, הנה תרגום לעברית של מעין סיפור אהבה קצרצר שפרסמתי לפני כמה שנים בבלוג שלי באנגלית:


הפגישה הראשונה שלהם היתה בכנסיה בלונדון. "אבל אני לא יודעת מה אני עושה פה", היא הסבירה לו. "אני יהודיה."

"כן, גם אני."

"אבל…"

היא שמעה עליו הרבה, כמובן – מי לא? – אבל היא שמעה עליו כעל מישהו שהקים "דת חדשה", דת של גויים. אף אחד לא סיפר לה שהוא היה רבי יהודי. אף אחד לא סיפר לה שהוא אמר שהוא המשיח של עם ישראל.

זו היתה אהבה ממבט ראשון, אבל לקח שנים עד שהיא התחילה להבין…


לקח שנים עד שהבנתי שהוא יהודי, שהוא המשיח המובטח בתנ"ך, שהוא לא בא לייסד דת חדשה. פגשתי את ישוע לראשונה ב-1989, ורק עשר שנים אחר כך פגשתי יהודי שמאמין בו ובאמצעותו אלוהים התחיל לפקוח את עיניי ולהראות לי שמה שמצאתי זה לא משהו זר אלא משהו משלנו! לא דת אחרת, אלא המשך ישיר של האמונה באלוהים מהתנ"ך, אותו אלוהים שברא את השמיים ואת הארץ וששוב ושוב לאורך הדרך מציג את עצמו בתור: אלוהי אברהם, יצחק ויעקב. אותו אלוהים שהבטיח לנו משיח, וברית חדשה. משיח יהודי, ישראלי, צבר כמוני - רק שבניגוד לצבר המצוי, הוא דווקא הגיע בזמן... (דניאל ט' 24-26)

כתיבת תגובה

