כן, חטפו אותי חייזרים

כמעט חודש מאז שכתבתי כאן – אם היה לי ראש לסטטיסטיקות הייתי הולכת לבדוק אם שברתי שיא, אבל אני לא בראש לזה. מאז שחזרתי מהמסע בצלחת המעופפת, אני רק בראש של שוקולד. החייזרים שחטפו אותי אמנם דאגו להאכיל אותי היטב, אבל שוקולד לא היה להם. הם פשוט לא שמעו על זה – נו, מה לעשות, יצורים מעולם אחר.

חוצמזה, קר פה, והשמש כמעט לא מופיעה לאחרונה. ומאז שהכריזו על מצב בצורת (כלומר: איסור על רחיצת מכוניות או השקיית גינות בצינור) (שלא לדבר על ממטרות כמובן) התחיל לרדת גשם בכמויות מדהימות, עד כדי שטפונות במקומות מסויימים.

טוב, לא ממש היה לי משהו להגיד, רק רציתי לקפוץ ולהגיד שלום ושתדעו שחזרתי מהמסע בגלקסיה. אם כי אף פעם אי אפשר לדעת מה החייזרים מתכננים, הם עלולים לחטוף אותי שוב. יש עדיין כוכבים שלא ביקרתי בהם, ומי יודע, אולי הם יקחו אותי לפלנטה שממנה באתי? ;-)

להשאיר תגובה

