ובשאר החדשות

פה היה סופ"ש ארוך לרגל חגיגות שישים שנה מאז שאליזבת הפכה למלכת אנגליה, וקראנו בעתון המקומי שיהיה טקס הדלקת משואה ביום שני בערב, אז הלכנו לראות. לא ממש מרשים… ראש העיר היה שם, לבוש בגלימה האדומה המיוחדת שלו (כאן באנגליה ראש העיר זה תפקיד טקסי בלבד, כמו המלכה), אמר שלוש וחצי מילים על זה שאנחנו מדליקים את המשואה לכבוד המלכה, ואז איש אחד טיפס על סולם והדליק את האש, והתברר שכל מה שיש לנו זה איזה ארבע להבות קטנטנות שבקושי רואים…

צילמתי, אבל אני עוד לא משהו בצילומי לילה אז גם התמונות שלי לא במיוחד מרשימות… (קיבלתי עצות מידיד צלם, כך שאני מקווה לשפר!) מלמעלה למטה: ראש העיר בגלימה האדומה וכו', איש מטפס בסולם להדליק את המשואה, המשואה הדלוקה.

001 002 003חוצמזה אני ממש רוצה לדעת לאן נעלם הקיץ. הוא היה כאן איזה שבוע, בישל לי את המוח, ונעלם. ושוב אני גרובה גרביים, ויוצאת בערב עם מעיל, למרות שלוח השנה אומר שהתחיל יוני. נו, מה לעשות, קיץ באנגליה…

כתיבת תגובה

