הופ הופ טרללה, גדלנו בשנה

שוב לא הייתי פה המון זמן – החייזרים חוטפים אותי מפעם לפעם, מה לעשות, ככה זה. אבל הנה אני כאן לביקור, ופתאום חשבתי: רגע, אוגוסט… מתי באוגוסט התחלתי את הבלוג הזה? ומצאתי שה-19 באוגוסט הוא בדיוק התאריך שבו פרסמתי את הרשומה הראשונה כאן!

שנתיים עברו, שבהן פרסמתי 175 רשומות, והמונה מראה 14,436 כניסות. מי יודע, אם אהיה קצת פחות פדלאה ואפרסם יותר רשומות, אולי מונה הכניסות יעלה קצת…

(קיבלתי שרביט מעניין אז אולי… נראה. היום ממש אין לי זמן, והשבוע הזה קצת עמוס, וחוצמזה חם לי והמוח שלי מתבשל בחום. אבל נראה.) (כשאני אומרת "חם", זה במונחים בריטיים. יחסית לשלושים ומשהו שעליו אני שומעת מהמשפחה בארץ, ה-27 שיש לנו פה היום זה כלום. אבל הבתים כאן ממש לא בנויים לחום. אני מסתובבת בבית בכפכפים כי כפות הרגליים שלי ממש לא רוצות לדרוך ישר על שטיח. מתגעגעת לבלטות הישראליות!)

להשאיר תגובה

