הפתעה נעימה

באתי לקרוא תגובות, ומצאתי שקיבלתי בול על הרשומה האחרונה שלי! אחרי תקופה ארוכה שלא כתבתי כאן, זו הפתעה מאד נעימה! [למי שלא מכיר את תפוז: מדובר בבול בחירת העורך, כלומר הרשומה שלי הוצגה בעמוד הראשון.]

חוצמזה, השמש זורחת ומשמחת את לבי. כאן זו שמש נעימה, לא כזאת שמבשלת אנשים… כשחזרתי מהביקור בארץ, הרגשתי כאילו מישהו כיבה את האור, כך שמאד שמחתי לראות את השמש חוזרת. אפילו התעודדתי וגיהצתי את בגדי הקיץ שלי במקום לשים אותם מקופלים בארון לבינתיים, אחרי שהוצאתי אותם מהמזוודה וכיבסתי אותם. (בתור אדם ששונא לגהץ, זה הישג שאני מתגאה בו.)

זהו. לא היה לי ממש משהו לומר, אז קחו תמונה מטורללת שיצרתי לאחרונה – אולי היא תקרר אתכם קצת :)

025b

להשאיר תגובה

