יעני קיץ, כאילו

עננים אפורים, גשם, וקרירות כזאת שאני מתחילה לחשוב על גרביים – אבל במושגים אנגליים זה עדיין קיץ. עדיין אני ישנה בכתונת לילה דקה ולא קפאתי כשקמתי. עדיין אני בחולצות קצרות שרוול. והתחזית אומרת שיהיה יום קצת קיצי יותר השבוע, כשהטמפרטורות יעלו ל-24. <שותקת ומחכה שהקהל יפסיק לצחוק>

היה לנו איזה שבוע של קיץ רציני יותר – מה שנקרא באנגליה "גל חום". הטמפרטורות עלו ל-26 ואפילו 28, השמש זרחה כל יום כל היום, יצאתי יום אחד לתלות כביסה בצהריים והרגשתי שאני עומדת בתוך תנור, וזה היה ממש יופי! כי רוב הזמן זה היה חום יבש, כך שהמוח שלי לא התבשל ולא הסתובבתי מיוזעת, וגם היתה בריזה נעימה. היה שלב לקראת הסוף שהלחות עלתה ואז זה כבר לא היה כיף, אבל אז באו סופות הרעמים וניקו את האוויר – ואז גם ירדו הטמפרטורות, והנה אנחנו בסוף יולי עם 19 מעלות.

מאד מקווה שזה לא סוף הסיפור, רוצה עוד קצת חום באוגוסט!

בינתיים, הנה התחזית המקומית של השבוע, להנאתכם :)

(משמאל לימין, כמובן)

screenshot

להשאיר תגובה

