ביצה קשה מזכירה לי קוטג' (ואין פה קוטג' טעים)

אני עושה השבוע ניסוי באכילת ביצים בנוסף לדגני הבוקר – בינתיים נראה לי שזה ממש נכון מה שאומרים, שזה משקיט את הרעב ברמה שונה לגמרי ואני אוכלת פחות אחר כך. אבל מה, צריך גיוון, נכון? בבוקר הראשון (יום ג') הלכתי על חביתה, אתמול נהניתי מביצה רכה, והיום הגיע תור הביצה הקשה. ופתאום אני מוצאת את עצמי מרגישה בחוסר הקוטג'.

הנשמה הישראלית שלי, מסתבר, מקשרת ביצה קשה בארוחת בוקר עם גבינת קוטג' וסלט. ומה שמוכרים כאן בתור קוטג' זה כל כך חסר טעם שלדעתי ממש אין טעם לקנות את זה… עכשיו אני מנסה לחשוב מה יכול לעבוד בתור תחליף – אבל מצד שני, כשיגיע החורף לא יבוא לי על דברים כאלה ממילא. הגעגועים שלי לאוכל מהארץ מתפרצים בקיץ ומשתתקים כשנהיה קר.

לא שממש קיץ – במונחים ישראלים מה שאנחנו חווים פה לאחרונה זה מזג אויר אביבי קריר, בתוספת גשם מפעם לפעם. אבל הסתגלתי לטמפרטורות האנגליות (בקלות למעשה – אף פעם לא אהבתי במיוחד את הקיץ הישראלי) כך ש-24 נראה לי חם, ואני מוצאת את עצמי קונה יותר ירקות סלט, ואוכלת ענבים ישר מהמקרר.

מה שהצחיק אותי עם הענבים זה שקלטתי שיש לי הנחה טבעית שענבים = ענבים ירוקים בלי גרעינים. האדומים ממש לא מדברים אלי. וזה מה שזכור לי מילדות – שתמיד אכלנו את הירוקים בלי גרעינים. (ואחותי נהגה לקלף אותם אחד אחד ולאכול את הבפנוכו.) כתבתי משהו בגוגל פלוס על איך שאני מתמכרת לענבים, ומישהו הגיב ואמר שהבת שלו מכורה לאדומים – זה כל כך הפתיע אותי, שהבנתי שאצלי בראש האדומים פשוט לא מתוייגים כ"ענבים" :)

חוץ מזה, לא ידעתי שמגדלים בארץ ליצ'י! טעים! (הסופר כאן משווק ליצ'י מיובא מישראל אז קניתי. נפלא!!!)

רק שיתחילו לייבא מהארץ קוטג' של תנובה, ושמחתי תהיה שלמה :)

להשאיר תגובה

