זהו, באמת סתיו – ודי, נמאס לי מתפוז

עד עכשיו הרגשתי שאמנם קריר ויש פחות שמש, אבל זה עוד לא באמת סתיו כי העצים עדיין מכוסים בעלים ירוקים. אתמול יצאתי לטייל אחה"צ וראיתי שזהו, באמת סתיו.

אבל רציתי לפרסם תמונה כדי להראות לכם, והעורך החליט לשגע אותי.

זהו. נשבר לי. הלכתי מפה. חפשו אותי בוורדפרס. שם הצלחתי לפרסם את תמונת הסתיו שלי בלי בעיות.

(אני מחזירה לחיים בלוג שפתחתי שם מזמן והעלה קורי עכביש. אז יש שם פוסטים ממזמן. ולצערי אני לא רואה דרך לייבא את הפוסטים שלי מכאן. חבל.)

 

(נ.ב. בינתיים החלטתי דווקא להשתמש באתר אחר בוורדפרס: דודשלה.)


 

זו הרשומה האחרונה שאני מעתיקה לכאן מתפוז. כפי שאתם רואים, בסופו של דבר החלטתי לפתוח בלוג חדש כאן בוורדפרס ולהעתיק אליו את הרשומות הישנות כך שכל הפוסטים שלי יהיו במקום אחד וזהו.

מחשבה אחת על “זהו, באמת סתיו – ודי, נמאס לי מתפוז

  1. פינגבק: היום יומולדת! | מירב מקלפת תפוזים

להשאיר תגובה

