דודשלה: מעכשיו עם תוספות

טוב, זהו, אין לי כוח יותר להפרדה הזאת.

בזמנו חשבתי שזה יעבוד. היה לי בלוג בתפוז שבו כתבתי על כל מיני נושאים, ומשום מה נראה היה לי אז הגיוני להקים בלוג נפרד לעניינים מילוליים כאן בוורדפרס – הכוונה היתה לעשות את החיים קלים למי שרוצה לקרוא רק את מה שיש לי לומר על ענייני לשון, וזה היה יחסית סביר מבחינת תחזוקת זהויות שונות: כי הבלוגים שעקבתי אחריהם בעברית בוורדפרס היו בעיקר בענייני לשון, וכשהגבתי אצלם פשוט הגבתי תחת הזהות הוורדפרסית שלי ולא הזהות התפוזית.

למעשה פתחתי שני בלוגים בעברית בוורדפרס בו זמנית: הבלוג הזה, אותו הקדשתי לעניינים מילוליים, ובלוג הצפרדע, שאותו ייעדתי להתפלספות כללית. את בלוג הצפרדע הזנחתי מאד – ממש לא מפתיע, בהתחשב בזה שהמשכתי לכתוב בתפוז. את הבלוג הזה הזנחתי פחות, אבל אי אפשר לומר שאני כותבת כאן בקצב מסחרר.

ועכשיו?

כשהחלטתי לא מזמן לעזוב את תפוז, חשבתי שאמשיך באותה מתכונת, ופשוט אשתמש בבלוג הצפרדע במקום הבלוג התפוזי שלי. אבל מה, כשאני מגיבה אצל בלוגרים אחרים בוורדפרס אין לי עכשיו שתי זהויות לבחור מביניהן – הזהות הוורדפרסית שלי היא זהות אחת ויחידה, ואני צריכה לבחור אחת ולתמיד לאיזה משני הבלוגים שלי כאן לקשר באופן קבוע. כלומר, כשמישהו רואה שהגבתי ומקליק עלי, לאן הוא יגיע, לדודשלה או לצפרדע? ומכיוון שעכשיו אני קוראת גם בלוגים נורמליים כאן ולא רק בלשנות, ומכיוון שעכשיו אני משתמשת בוורדפרס לכל צרכי הבלוגיזציה שלי, ההפרדה הזאת הפכה למשהו הרבה פחות טבעי.

אז זהו, אני מכריזה בזאת על איחוד בלוגים. מעכשיו הכל יהיה כאן: לא רק ענייני מילים אלא הרהורי דודשלה על דא ועל הא. ואם אתם ממש לא רוצים לקרוא על הסתיו באנגליה ועל געגועיי לטחינה וכו', אתם מוזמנים להתעלם מכל מה שלא מעניין אתכם :)

נ.ב. בקרוב יתחילו להופיע כאן פוסטים עם תאריכים מהעבר – חשבתי להזהיר אתכם כדי שלא תחשבו שאת חולמים :) אני מתכוונת להתחיל לאט לאט ובהדרגה לייבא לכאן רשומות ישנות שלי מתפוז – לא את כולן, רק רשומות נבחרות, ולא את כולן בבת אחת כי אני לא רוצה להפציץ את תיבות האימייל של המנויים שלי.

(ולאט לאט אני צריכה גם לארגן דברים מחדש פה, לשנות תפאורה בהתאם… לאט לאט. גם את רומא לקח זמן לבנות.)

5 מחשבות על “דודשלה: מעכשיו עם תוספות

  1. פינגבק: עוברים דירה (שוב) | מבט מזווית שונה

כתיבת תגובה

