דבורים לא אוהבות קפה

או: דברים שלא קורים בארץ בתחילת ספטמבר

ישבתי לי בגינה מאחורה עם כוס קפה ונהניתי מהשמש המחממת. הסתכלתי על השעון ואמרתי לעצמי: בארץ לא הייתי נהנית מהשמש בחוץ בעשרים לאחת בצהריים.

כאן לאחרונה בסביבות עשרים מעלות, וכשיש שמש זה ממש כיף. היה שלב באוגוסט שבו הרגשנו כאילו הקיץ נעלם, החופשה שלנו היתה מלווה בגשם, וכשהפסיק להיות גשום נהיה פשוט מעונן. אבל לאחרונה חזרנו למצב קיץ – או לפחות מה שנחשב קיץ כאן :-)

ולכן ישבתי בגינה מאחורה עם הקפה, ונהניתי מהשמש המחממת. ואז למדתי שדבורים לא אוהבות קפה (לשמחתי). כי ישבתי קרוב לשיח עם פרחים, פרחים שמאד מושכים את הדבורים והפרפרים. ודבורה אחת עפה קרוב אלי, התקרבה לפרצוף שלי ואז ריחפה לה אל הספל שהחזקתי ביד, רחרחה ועפה לה משם, כי הקפה שלי, כנראה, הרבה פחות מעניין מפרחים.

(וכן, מתישהו אני מניחה שזה יקרה – שאכתוב פוסט על החופשה שלנו. נו, רק שלושה וחצי שבועות מאז שחזרנו…)

2 מחשבות על “דבורים לא אוהבות קפה

  1. אני מניח שהקפה שלך לא היה מאוד ממותק :-)
    גם בארץ הטמפרטורות התמתנו קצת…. ירדנו לסביבות ה-30 בצהרים בימים האחרונים ;-)

    אהבתי

להשאיר תגובה

