והרי קיצור החדשות לשבוע זה

אתמול היה יום חשוב בחייה של המכונית שלי – היום שבו מגיע איש נחמד בבוקר ולוקח אותה לטיול, מטפל בה יפה ומחזיר אותה אחה"צ. כן, אני מדברת על הטסט והטיפול השנתי – יש לי מכונאי נחמד שעושה ביקורי בית, לוקח את האוטו, עושה מה שצריך ומחזיר אותו הביתה. וגם לא גובה מחירים מטורפים. (והוא אמר שהיא עדיין במצב טוב, ולא היה נחוץ לעשות שוב תיקון רציני – מרשים בהתחשב בזה שהיא בת 13!)

מחר יום ההולדת של בעלי, ואנחנו חוגגים כרגיל עם ההורים שלו, שנוהגים להזמין אותנו לארוחה בפאב לרגל הארוע. את רוב המתנות קניתי לו כבר בשבוע שעבר, אבל היום יצאתי אחה"צ לרכוש את הפריט היחיד שאי אפשר לשמור במגירה במשך שבוע – עציץ נרקיסים קטן, מחנות הפרחים הקרובה, שהגשתי לו עם פתק שבו איחלתי לו כמעט-יומולדת שמח. את שאר המתנות אתן לו מחר בפאב. (זה נשמע הרבה, אבל זה אוסף של דברים קטנים. אנחנו לא בעניין של להוציא הון על מתנות. העציץ, למשל, עלה לי פחות משני פאונד.)

חוצמזה, השבוע הגיע חודש פברואר ואתו טמפרטורות חורף, ואפילו ירדו היום כמה פתיתי שלג – אבל ממש ממש טיפה. לא רציני. מצד שני, יש כבר קצת פרחים של טרום אביב, אז למרות הקור אני מרגישה שהחורף בדרך החוצה. וגם מעודד אותי שהשקיעה התחילה להתאחר, ובחמש אחה"צ עדיין אור יום מלא.

ואתמול, כאילו לרגל ט"ו בשבט, אכלנו כאילו פירות יבשים. (כלומר, הם היו במקור יבשים, אבל אכלנו אותם מבושלים.) (ועם גלידה, אבל צילמתי לפני שהוספנו את הגלידה.)

וזה סוף חדשות מירב לשבוע זה. מאחלת לכולם שבת שלום, סופ"ש נעים, וטמפרטורות ישראליות.

DSCF5206a

7 מחשבות על “והרי קיצור החדשות לשבוע זה

  1. פה, לעומת זאת, עשרים ושבע מעלות בצל, בפברואר. וזה בחצי הכדור הצפוני!
    לרגע חשבתי לי: נרקיסים, באנגליה? ואחר כך חשבתי: בוודאי. והרי כבר וורדסוורת' כתב עליהם.

    שתהיה לכם חגיגת-יומולדת שמחה!

    Liked by 1 person

  2. פינגבק: נרקיסים, ועוד סימני אביב | מירב מקלפת תפוזים

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.