יום קיץ רטוב

לוח השנה אומר שאנחנו ביוני. לפעמים אני מרגישה צורך לבדוק ולוודא :)

יצאתי לחנויות כשאני לבושה בחולצה קצרה וג'ינס, פלוס מעיל הגשם הקיצי שלי. אני די בטוחה ש"מעיל גשם קיצי" זה לא משהו שהייתי מודעת לקיומו כשגרתי בארץ… אבל כאן זה מאד מאד מאד נחוץ – מעיל גשם קל, שאפשר ללבוש גם כשחם, כי גשם קיץ זה דבר נורמלי פה, ולא מספיק חם כדי שיהיה כיף להירטב. היום, למשל, 17 מעלות, שבמונחים אנגליים זה חמים ונעים, וכשהשמש זרחה באמת היה לי חם ונעים…

כן, השמש זרחה כשיצאתי מהבית. היא המשיכה לזרוח כשפסעתי מחנות אחת לכיוון חנות אחרת, ועדיין זרחה כשנכנסתי לחנות השניה והתחלתי לצבור קניות בסלסלה, כשאני מצפה להלך לי בכיף בשמש עם הקניות דרך הסימטא שמובילה לכיוון הבית שלי. מרחק של חמש דקות הליכה זה כלום – אבל בהחלט מספיק כדי שמעיל הגשם יהיה חיוני. ועוד יותר טוב – הוא נסגר עם ולקרו! (אופס. גיגול קצר אומר לי שבארץ קוראים לזה סקוץ'. או ולקרו. או… לא ברור לי. ויקיפדיה אומרת: "צַמְדָּ‏ן, (בלועזית ולקרו ובעברית מדוברת: סקוץ')‏" – אז איך אתם, קוראיי היקרים, רגילים לקרוא לזה?)

אז איפה הייתי? אה כן, יוצאת מהחנות ההיא עם שקית כבדה, ובחוץ גשם. אין לי המון ידיים פנויות, המטרייה בתיק (תמיד, כי ככה זה באנגליה) אבל להחזיק מטריה פתוחה ולסחוב קניות זה מסובך, ביחוד כשהקניות כבדות מכדי שאסחוב אותן באותה יד כמו התיק. וכדי לסגור רוכסן אני צריכה שתי ידיים. אבל תודה לאל, מעיל הקיץ שלי נסגר גם עם ולקרו, כך שיכולתי בקלות לסגור אותו כשעמדתי וחיכיתי לאור ירוק כדי לחצות את הכביש. וגם את הכובע של המעיל הצלחתי ללבוש ביד אחת – באופן חפיף כזה, בלי לקשור, אבל מכיוון שלא נשבה רוח חזקה, זה עבד.

בינתיים, תוך שאני כותבת את כל זה, השמש חזרה לזרוח. כי מזג האוויר האנגלי בקיץ הוא כמו יויו.

מה שכן, זה אומר שתמיד יהיה לי על מה לכתוב :)

מחשבה אחת על “יום קיץ רטוב

להשאיר תגובה

