היום יום הולדת

1 ביולי הוא תאריך משמעותי במיוחד בשבילי, ועל כך סיפרתי כבר כאן. ומזג האוויר מרגיש מאד הולם, כי מה שקרה לי ב-1 ביולי לפני 13 שנה קרה לי בארץ, בשיא החום של קיץ ישראלי, בדירה הבלתי ממוזגת של אמא שלי (ששנאה מיזוג ואפילו לא אהבה מאווררים).

כן, יש לנו קצת קיץ פה השבוע, עם טמפרטורות מעל ה-25 [מחכה שתפסיקו לצחוק] ואתמול היה כל כך חם בשמש שהראש שלי מחה קשות כשיצאתי לתלות כביסה. מצד שני, הכביסה התייבשה במהירות מדהימה! ובערב יצאנו לנו לאכול בחוץ… כלומר: לקחנו באוטו צידנית עם אוכל ושני כסאות פלסטיק, נסענו אל מחוץ לעיר וישבנו לנו ליד שדה לאכול ארוחת ערב כשאנחנו נהנים מאוויר צח, נוף נפלא, ושירתן המרגיעה של הכבשים ברקע.

DSCF6682

אבל לכו תקראו את הפוסט הישן ההוא, ותראו למה אני כל כך מתרגשת מה-1 ביולי.

4 מחשבות על “היום יום הולדת

  1. נדמה לי שכבר קראתי את זה פעם, כששוטטתי בבלוג שלך. אני מבינה שזה לא יום הולדת במובן המקובל, אבל שיהיה יומולדת שמח בכל זאת! ותיהני מהקיץ (:

    Liked by 1 person

    • תודה! זה יום מאד מאד שמח :) ונהניתי מהקיץ במשך היום – עכשיו זה השלב שבו הבית מרגיש חם כי ערב… פשוט הקירות צוברים חום במשך היום ובערב אני מרגישה את זה יותר, אבל לא נורא, בכל זאת יש קצת בריזה ולא היה סופר לח היום.

      (בעלי מדד טמפרטורה בחוץ בשש בערב, בצל, ודיווח על 30 מעלות, שזה די מדהים בשביל אנגליה!)

      אהבתי

להשאיר תגובה

