8 ק"מ ב-40 דקות? (לא, לא ברגל, במכונית…)

פגישה מתחילה בשבע וחצי בערב, בדיקה בגוגל מפות אומרת לי שהנהיגה לשם צריכה לקחת כ-14 דקות, אז נראה לי סביר לצאת מהבית בשבע ועשרה. אבל…

קודם כל נכנסתי לאוטו וגיליתי שהשארתי את המפה בבית, ולא התחשק לי לבזבז זמן על הליכה חזרה לתוך הבית (שתי דקות אולי) אז החלטתי שאשתמש בג'י.פי.אס. כי זה יעני יותר מהר… כאילו שלא לוקח לי שמונים שנה להתקין אותו בחזרה על החלון (כי הדבר הזה שמחבר אותו לחלון נפל פעם ולא שמתי אותו בחזרה כי אני כמעט אף פעם לא משתמשת בג'י.פי.אס.) ולמצוא איפה מתחבר הזהו לזהו ולהדליק ולמצוא את הכתובת ולהקליד אותה…

אז היה שבע ועשרים כשסוף סוף יצאתי לדרך. ואז מצאתי את עצמי זוחלת בכביש כי היתה תאונה וחלק מהכביש היה חסום. ואז הגעתי לרחוב שבו התקיימה הפגישה ומצאתי שיש שם המון בתים שאי אפשר לחנות לפניהם כי יש להם חניה בחצר לפני הבית ואסור לחסום אותם. אז לקח לי המון זמן למצוא חניה.

הגעתי בסופו של דבר בעשרה לשמונה. אני די בטוחה ששברתי שיא – לצאת מהבית בשבע ועשרה, לנהוג 8 ק"מ, ולהגיע בעשרה לשמונה? נראה לי די מרשים.

הדרך חזרה, לעומת זאת, לקחה לי עשר דקות.

8 מחשבות על “8 ק"מ ב-40 דקות? (לא, לא ברגל, במכונית…)

    • תודה! לא, לא כעסו עלי. אנשים נחמדים :)

      (זאת היתה פגישה של אנשים מהקהילה שלי – קבוצת בית. נפגשים קבוע פעם בשבועיים, כל פעם בבית של מישהו אחר מהקבוצה.)

      אהבתי

  1. לשבור שיא? לא במונחים ישראליים… אתמול לקח לי כ-25 דקות לצאת מהעיר – מרחק של כשני ק"מ.
    וזה לא הכי הרבה :-(

    אהבתי

להשאיר תגובה

