סימני אביב!

אתמול יצאתי אחה"צ לסופר, והיה לי חם באוטו!

כן, אני יודעת שבישראל זו לא סיבה למסיבה, אבל באנגליה בפברואר? בהחלט סיבה לחגוג! כי בחורף אמנם יש שמש, אבל היא לא מחממת בכלל. השמש החורפית כאן היא כמו האור במקרר – מביאה אור, ועל זה יש לברך, אבל לא עושה שום הבדל לטמפרטורות. אז כשאני מוצאת את עצמי נוהגת עם חלון פתוח כי חם לי, אני צוהלת ושמחה כי האביב מתקרב!

כשחזרתי הביתה כבר היה קריר, אבל נהניתי מזה שעוד לא שקעה השמש והיה כבר חמש אחה"צ.

הצמחיה גם היא מראה סימנים שהחורף עבר, והנה דוגמא קטנה:

DSCF9189

ואני מנסה לנצל את התחושה האביבית הזאת כדי לדרבן את עצמי לצאת יותר להליכה ברגל – כי די כבר להיות פדלאה! ולשמחתי גיליתי נעליים שממש עוזרות – לא רק שהן נוחות, אלא שהסוליה שלהן כזאת שהן פשוט גורמות לי לרצות ללכת! (תוצרת סקצ'רס – ולא, הם לא משלמים לי עמלה…)

DSCF9219

וחוץ מזה, באחד מטיוליי עם הנעליים החדשות עברתי בחצר כנסיה ומכיוון שכתבתי כאן לא מזמן על מנהגי הלוויות באנגליה, חשבתי שאראה לכם איך נראים בתי קברות מסורתיים פה. (וכן, גם קצת שמש!)

DSCF9212

אבל עכשיו הגיע הזמן לצאת לתפוס עוד קצת שמש אביבית. אחרת הנעליים יצעקו עלי :)

2 מחשבות על “סימני אביב!

כתיבת תגובה

