דברים שמשמחים את לבי

קמתי-התרחצתי-התלבשתי וירדתי להכין לי ארוחת בוקר, וחיכתה לי הפתעה נפלאה: לא רק אור שמש, אלא שמש מחממת!

זו פעם ראשונה השנה שישבתי לאכול ארוחת בוקר בלי ללבוש גרביים, ובלי חולצה ארוכת שרוול מעל לטי-שרט! וזה היה לגמרי בלתי צפוי: תחזית מזג האוויר אמרה שהטמפרטורה המקסימלית היום תהיה תשע מעלות. קפצתי עכשיו לאתר הביביסי והוא עדיין מתעקש שתשע מעלות היום. אבל מד הטמפרטורה שתלוי מחוץ לחלון האחורי שלנו אומר משהו אחר לגמרי:

DSCF9366.JPG

ואני ממש לא מתלוננת :)

דברים נוספים שמשמחים את לבי היום, כי אם כבר התחלנו אז למה לא:

    • בעלי חזר אתמול הביתה אחרי שלא ראיתי אותו יותר משבוע. הוא היה אצל ההורים כמה זמן כי אמא שלו נפלה ושברה משהו. הכל בסדר עכשיו – עד כמה שיכול להיות בסדר אחרי ששוברים עצם בירך בגיל שמונים ומשהו. עשו לה ניתוח ואחרי כשבוע שחררו אותה הביתה עם הליכון, ועם ציפיה להחלמה מהירה. היא מדווחת שכל יום היא מרגישה יותר טוב, אז אני מצטרפת לאופטימיות של הרופאים.
    • סיימתי לקרוא את הספר שעצבן אותי והתחלתי לקרוא מחדש ספר שקראתי מזמן ואהבתי, כי החלטתי שמגיע לי צ'ופר אחרי שהתמדתי עם הספר הקודם. הוא היה כתוב גרוע, אבל הדמויות והעלילה משכו אותי להמשיך בכל זאת כי רציתי לדעת מה יקרה לכולם. אז עכשיו אני מפצה את עצמי עם ספר שכן כתוב טוב. (זה סיפור בלשי, אבל עבר כל כך הרבה זמן מאז שקראתי אותו פעם ראשונה, שאין מצב שאזכור מה קרה, אז זה בסדר.)
    • ההתקררות עוד לא עברה – אחרי שלב ההתעטשות ושלב השיעולים הגעתי לשלב הגרון הכואב והקול הנעלם. אז למה אני כוללת את זה ברשימת הדברים שמשמחים את לבי היום? כי הספקתי ביום שישי שעבר לדבר עם בת אחותי בטלפון, לפני שנעלם לי הקול. השיחות שלנו אף פעם לא קצרות במיוחד – הפעם דווקא קיצרנו והפסקנו אחרי שלוש וחצי שעות בלבד 😊 – ואיך שהגרון שלי מתנהג עכשיו, אני בקושי מסוגלת לדבר חמש דקות.
  • וחוצמזה, ראיתי חתול בגינה. זה תמיד משמח את לבי. (חתולים של השכנים מבקרים אצלנו קבוע. תמיד יש חתול או שניים שמתייחסים לגינה האחורית שלנו כאל טריטוריה שלהם. כרגע זו החתולת מרמלדה הזאת וחתולה שחורה אחת.)

DSCF9365 (2).JPG

  • ובתור בלוגרית שלפעמים מצרפת תמונות לפוסטים שלה, אני שמחה ש-וורדפרס הוסיפו לעורך החדש את האופציה לגרור תמונה ישר לתוך הפוסט במקום הסיפור המסובך והרב-שלבי שהיה קודם.

לא משמח אותי שאני לא מצליחה לשכנע את וורדפרס להציג את רשימת הנקודות שלי כמו שאני רוצה, אבל אין לי כוח להמשיך להילחם עם העורך על הנקודה הזאת :)

 

8 מחשבות על “דברים שמשמחים את לבי

  1. תשופר = צ'ופר?
    ואם כבר עוסקים בענייני טכנולוגיה של וורדפרס – את מצליחה לחזור למסך קודם בעזרת החץ המיועד לכך בדפדפן של כרום?
    תרגישי טוב, ובכלל בריאות למשפחה (:

    אהבתי

    • וואלה, אפילו סלנג ישן של פעם אני לא יודעת לאיית נכון? אבוי לי :)

      לחזור למסך הקודם זה באמת לא תמיד עובד, נראה לי שהניווט קצת מטורלל לאחרונה.

      ותודה על איחולי הבריאות :)

      אהבתי

      • אני לא יודעת מה האיות הנכון. אבל בזכות איך שכתבת את זה, פתאום חשבתי: אולי זה באמת משורש שפ"ר? כאילו, הצ'ופר משפר את מצבנו, וככה?

        אהבתי

      • וזה איך שזה יושב אצלי בראש – משהו שמשפר – אבל אחרי שראיתי את התגובה שלך גיגלתי, ובגיגול חפיף מצאתי רק צ'ופר. אז אולי זה רק אצלי בראש? העברית שלי מחלידה קשות עם השנים, אז מי יודע :)

        אהבתי

  2. "בת אחותי" זה ביטוי ממש משונה. יש לך עוד אחייניות שאת חשה צורך לעשות דיסאמביגואציה? (שואלת גם מתוך עניין בלשני וגם כרפרנט מבולבל)

    אהבתי

    • איזה כיף להיות דודה של בלשנית :-)

      אבל אם זה נשמע לך משונה אז כנראה השתנה השימוש עם הזמן – בזמני זה היה נורמלי לגמרי להגיד ככה. כל כך נורמלי, שלהגיד "האחיינית שלי" ירגיש לי מוזר.

      האם זה הזמן לשחק עם אנ-גרם וכאלה?

      אהבתי

להשאיר תגובה

