חם לי (כן, באמת)

יצאתי לחנות הקרובה וחזרתי כשחם לי כל כך שפתחתי עוד ועוד חלונות, והוצאתי דיאט קולה מהמקרר במקום להכין לי קפה חם.

(דרך אגב, פתאום שמתי לב שכותבים את זה דיאט בעברית למרות שהאינסטינקט שלי היה לשים את ה-א קודם. איך שזה כתוב, זה נראה לי יותר כמו די בחיריק + אט כמו סע לאט: deeat. אני הייתי מאייתת את זה דאייט. אבל ניחא.)

במושגים של הארץ כמובן לא חם פה עדיין. עלינו ל-22 היום, שמבחינתי זה ממש אידיאלי. בין 20 ל-23 אני מבסוטה – מעל ל-23 המוח שלי מתחיל להתבשל. (האנגלים לא מאמינים לי כשאני אומרת שאני מעדיפה את מזג האוויר כאן. מבחינתם כמה שיותר חם, יותר טוב. מבחינתי: יש גבול.)

חוצמזה אני מניחה שאתם יודעים מה קורה כאן – ברקסיט, וראש ממשלה חדש – חדשה בעצם, אבל ראש זה זכר אז זה לא מסתדר לי. ולמקרה שמסקרן אתכם מה דעתי – אני בעד ברקסיט, ובאופן כללי התרשמתי לטובה מתרזה מאי, כך שנראה לי שהארץ הזאת הולכת בכיוון הנכון. (הארץ הזאת = הממלכה המאוחדת, שנקראת לפעמים גם בריטניה. בניגוד ל"בריטניה הגדולה", שזה רק חלק מהממלכה המאוחדת. ולא, "אנגליה" זה לא שם חלופי לבריטניה – אנגליה היא אחת הארצות שמהוות חלק מהממלכה המאוחדת, שכוללת את אנגליה, וויילס, סקוטלנד, וצפון אירלנד. האם הצלחתי לבלבל אתכם, או שעלי להמשיך?)

טוב, זהו בינתיים. לא ממש היה לי מה לומר, רק חשבתי שהגיע הזמן לקפוץ ולהגיד שלום, למקרה שקוראיי התחילו לתהות אם חטפו אותי חייזרים או משהו. אני פה. הכל בסדר. ואיזה כיף, חם לי!

6 מחשבות על “חם לי (כן, באמת)

    • בינתיים עלינו למרומי ה-26 אתמול ואפילו 28 היום. אבל תודה לאל זה רק זמני – מחר יורדים חזרה ל-23, שבשביל אנגליה זה חם :)

      ראשת? ברצינות? אקדמיה יקרה, הצחקתם אותי. קודם כל זה מזכיר לי את המילה "ראשן" ואני מדמיינת את תרזה מאי עם פרצוף צפרדע, שממש לא מתאים לה. ואחר כך אני מסתכלת בפדנטיות על המילה הזאת ואומרת: אז רגע, זה כאילו סמיכות מהמילה הבלתי קיימת "ראשה"?

      אבל אז אני מניחה שתגידי לי שהם גם המציאו את "ראשה", ואני אלך להטיח את ראשי (הזכר) בקיר :)

      אהבתי

      • האמת היא שיש בתנ"ך 'אבן הראשה', אם כי אני לא זוכרת מה זה בדיוק. אני סומכת עלייך שתמצאי. אבל בעניין ראשת הממשלה אני רצינית לגמרי. זה חידוש מהשנה האחרונה. אולי באתר האקדמיה תמצאי התייחסות יותר ברורה לעניין. את יכולה גם לשלוח להם שאלה – הם עונים ברצון.

        אהבתי

      • כן, הבנתי שאת רצינית, ואני מבינה שגם הם רציניים, אני פשוט חושבת שזה טירוף, אבל זה בסדר, זו לא פעם ראשונה שאני חושבת ככה על המצאה של האקדמיה ובוודאי גם לא הפעם האחרונה :)

        אהבתי

להשאיר תגובה

