יום קיץ! (אפילו יומיים)

אז אתמול הגיע אלינו גל חום.

הטמפרטורות עלו ל-26, והיום אפילו ל-28.

מחכה שתפסיקו לצחוק :-)

כן, במונחים של אנגליה זה בהחלט גל חום. ואני, למרות שאני צברית וגדלתי על הקיץ החם של הארץ, התרגלתי למזג האוויר האנגלי ואני לא אוהבת את החום הזה. מה שכן, היום יש לפחות בריזה, ואין לחות גבוהה, כך שעם חלונות פתוחים לרווחה אני נושמת :)

אתמול היה אמור להיות עוד רק 23 אבל בערב גיליתי שגל החום כבר התחיל, מוקדם יותר משהבטיחו – יצאתי בשמונה בערב לחנות הקרובה ומצאתי שאפילו עם חולצה קצרת שרוולים ומכנסי קיץ דקים היה לי חם! בשמונה בערב! באנגליה! זה פשוט לא משהו שקורה כאן. אז קניתי לי גלידה, וישבתי בחוץ לאכול גלידה – זה לגמרי לא משהו שקורה פה בערב!

(מגנום פטל. זה פשוט נפלא. אין לי מילים.)

זהו, סוף הדיווח על אירוע החדשות המדהים :-)

4 מחשבות על “יום קיץ! (אפילו יומיים)

כתיבת תגובה

