יופי של הלוויה

כן, יש כזה דבר: יופי של הלוויה. ולפני שבוע יצא לנו להיות באחת כזאת – הלוויה של אחת הדודות של בעלי, אשה נחמדה שפגשתי רק פעם אחת וזה היה לפני עשר שנים (אני זוכרת מתי, כי זה היה לרגל יום ההולדת השמונים של אבא של בעלי, ולפני כמה חודשים חגגנו לו תשעים) אבל את הילדים שלה פגשתי לא מזמן (ביומולדת ה-90 האמור) אז הרגשתי שאני לא לגמרי מוקפת שם באנשים שאני לא מכירה. והיו שם עוד בני דודים שהיו ביומולדת ההוא, וכמובן ההורים של בעלי, ואחותו שגרה רחוק (בוויילס) כך שכמעט ולא יוצא לנו לפגוש אותה אז כל הזדמנות כזאת מתקבלת בברכה. והעיקר – הסיבה שאני אומרת שזאת היתה יופי של הלוויה – כי הדודה הזאת האמינה בישוע, כך שאנחנו יודעים שהיא חוגגת בגן עדן וטוב לה, ויהיה לה טוב לנצח. אז למרות שעצוב להיפרד ממישהו שאהבת, ואבא של בעלי אפילו בכה – שזה משהו שהוא ממש ממש לא עושה, ואני נורא שמחה בשבילו שהוא הצליח להוציא קצת מהכאב, כי כמובן שזה כואב שאחותו איננה עוד – הצער מעורב בשמחה כי אנחנו יכולים לשמוח בשבילה, שלא כואב לה יותר ולעולם לא יכאב לה יותר, והיא במקום ההכי ההכי נפלא שיש.

ההלוויה היתה בעיר רחוקה מכדי שנעשה את הנסיעה לשם באותו בוקר, אז נסענו יומיים קודם ושהינו בכפר קרוב. יש שם פאב שמתפקד גם כמין בית הארחה, מאד מאד מאד נחמד – חדרים נוחים ונעימים (יותר לוקסוסי משציפינו במחיר שהם דרשו, אבל מסתבר שהספקנו בדיוק לפני שמתחילה העונה והמחירים עולים השמיימה), אנשים נחמדים, אוכל מצויין ומנות ענקיות! היה לנו שם יום אחד, שבו אלוהים שלח לנו יופי של שמש כך שהיה כיף לטייל בכפר, ולמחרת נסענו לדורצ'סטר להלוויה. אחרי הטקס היה מה שהאנגלים נוהגים לעשות אחרי הלוויות: סנדויצ'ים ושתיה וזמן להסתובב ולשוחח עם אנשים. היה יופי. ואחרי כן הלכנו עם ההורים של בעלי ואחותו לבית קפה לפני הנסיעה הביתה.

ועכשיו, איכשהו מסתבר שכבר עבור שבוע מאז, ותיכף פורים! אני לא ממש מתחפשת, אבל קניתי כל מיני שטויות כדי להרגיש קצת פורימית, כולל ספריי ורוד לצביעת שיער חד פעמית, וקוקיות של ילדות, ו… טוב, יהיו תמונות מן הסתם :-)

חוץ מזה אתמול היה לנו קצת טעם של קיץ. היום שוב קריר ואפרורי ואפילו ירד קצת גשם, אבל אתמול היה יום שמש ואפילו חם יחסית – אני חושבת שהגענו ל-16 מעלות ביום! נהגתי עם מיזוג אוויר וחלון פתוח! כיף! (כן, כן, אני יודעת… הכל יחסי…)

זה סוף חדשות מירב לשעה זו. ועכשיו: פרסומות.

6 מחשבות על “יופי של הלוויה

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.