קיץ, שעון, וכו'

קודם כל אזהרה: המוח שלי מעורפל באופן קיצוני, כך שאני ממש לא מבטיחה שמה שאכתוב כאן יהיה קוהרנטי. כי, נו, שעון קיץ…

בשנים קודמות זה לא השפיע עלי כל כך חזק, אבל בשנים קודמות לא קמתי בבוקר בימי ראשון. (כאן מזיזים את השעון בלילה שבין שבת לראשון.) יש אסיפת קהילה גם בבוקר וגם בערב, ובתור ציפור לילה במשך כעשור פשוט נמנעתי מהאסיפה של הבוקר. אבל לפני חודשיים ומשהו נפתח, להפתעתי, עידן חדש בחיי ואני קמה בימי ראשון בבוקר, הולכת לאסיפת קהילה, נהנית כל כך שזה שווה לי לגמרי את ההשכמה המוקדמת, חוזרת הביתה ונחה אחה"צ ויוצאת שוב לאסיפה של הערב.

וכשאני אומרת שאני ציפור לילה – זה קיצוני. וכל הטריקים שבעולם לא עוזרים. ניסיתי הכל, והגעתי למסקנה שזהו, ככה זה. כלומר: לנסות ללכת לישון מוקדם יותר – זה פשוט לא עובד, התוצאה היא לילה של אינסומניה וזה ממש לא כיף. אז כשמזיזים את השעון אני פשוט מאבדת שעת שינה וזהו. והפעם הייתי צריכה להיות שם מוקדם, אז הלילה שלי התקצר עוד יותר… (פעם בכמה שבועות אני בתורנות הקרנה, בדרך כלל בערב אבל הפעם היתה בעיה עם הבוקר ואני הייתי היחידה שיכלה לעשות את זה. וזה אומר להגיע מוקדם כדי להדליק את המחשב ולהתחיל את ההקרנה, כי אנחנו מקרינים לא רק את מילות השירים וכו' בזמן האסיפה אלא גם כל מיני הודעות לפני.)

אז קמתי בבוקר אחרי קצת פחות מארבע שעות שינה… שתיתי קפה, ולקחתי אתי פחית Red Bull (משקה אנרגיה שמכיל הרבה קפאין), ותודה לאל זה עבד, הצלחתי להישאר ערה מספיק כדי להקליק על השירים בזמן והכל :)

אחה"צ בבית הלכתי לישון, ציפיתי לישון איזה שעתיים אבל אחרי שעה התעוררתי וזהו. בערב באסיפת קהילה פתאום הרגשתי את העייפות… והיום אני חצי בטטה. המוח שלי פשוט לא כאן.

אבל מה, אני יודעת שזה לא רק אני, רוב האנשים כאן במצב דומה, וגם זה יעבור. ומצד שני, לרגל המעבר לשעון קיץ, קיבלנו היום יום קיץ! היה כיף! גם שמש, וגם 16 מעלות! כן, אני יודעת… במונחים ישראליים זה יום חורף, אבל במונחים של לקראת סוף מרץ באנגליה זה ממש חם! נהגתי לסופר בטי-שרט דק עם מיזוג ועם חלון פתוח לרווחה!

ועכשיו מסתובבות לי בראש מחשבות על הקשר בין המילה קיץ למילה "להקיץ", כי הקצתי מוקדם כשעברנו לשעון קיץ. טוב, הזהרתי אתכם שהמוח שלי מעורפל :)

מאחלת לכולנו הסתגלות מהירה.

4 מחשבות על “קיץ, שעון, וכו'

  1. קיץ נעים והסתגלות מהירה!

    השנה אני מזדהה איתך כי ביום שלאחר המעבר (יום שישי אצלנו) הייתי צריך לקום בחמש ורבע (ארבע ורבע לפיש עום החורף של יום קודם)

    אהבתי

  2. הזזת שעון היא פרקטיקה מעצבנת. כולם הולכים המומים יום-יומיים, ואני, בנוסף לכול, גם לא מצליחה בשום אופן לחשב 'איך זה היה קודם', כלומר כל כיווני התזוזות מתערבבים לי לגמרי. מאוד מבלבל…

    וורדפרס, אגב, לא הצליח להתגבר על ההזזה של סופ"ש האחרון עד עכשיו. שעון הסטטיסטיקות למשל מראה שעה אחת קדימה. (למשל, הוא כותב בשעה 0945 שעדכון הסטטיסטיקות האחרון היה ב-1045). נראה כמה זמן ייקח להם להתאפס.

    אהבתי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.