היה קיץ :-)

אז ביום חמישי נגמר גל החום וחזרנו לקיץ אנגלי נורמלי – סביבות 20 מעלות (כן, כן, טמפרטורה מקסימלית ביום, לא בלילה…) וקצת גשם, ובריזה נפלאה. הייתי שולחת לכם אם הייתי יכולה. תענוג.

כמובן שהאנגלים כבר מקטרים שוב – אחרי שגמרו לקטר על החום, עכשיו הגיע הזמן לקטר על זה שהנה, זהו, זה היה הקיץ ועכשיו לא נראה יותר שמש…

היופי שבמזג האוויר האנגלי הוא שהוא כל כך משתנה, שתמיד יש על מה לדבר :-)

ודבר אחד משמח שקרה לי באמצע גל החום – מצאתי שיש כאן משהו שדומה ללבן, IMG_20170620_181434וזה נורא כיף כשחם. הייתי בסופר ביום שלישי וחיפשתי שמנת, שזה לא משהו שאני קונה בדרך כלל אבל יש לנו הערב אורחים ואנחנו מגישים תות שדה עם שמנת בתור מנה אחרונה. וליד השמנת היה הדבר הזה, שנקרא באנגלית soured cream, ולא ידעתי מה זה אבל היתה לי הרגשה שאולי, אולי… אולי זה מה שאנחנו בארץ קוראים לו לבן… וכן! ואפילו טעים! (את החברה הזאת אני כבר מכירה, אני קונה את היוגורטים שלהם והם ממש טובים, אז היתה לי סיבה לקוות שזה יהיה טעים. וצדקתי!)

חוצמזה, קרה כאן היום אירוע היסטורי – עשיתי קצת נקיון! היתה לי פה ערימה של תמונות משפחה ממוסגרות שישבו בפינה וצברו אבק וקורי עכביש ובכלל גועל נפש, מאז שהזזנו אותן מהמקום שבו הן ישבו כי החלפנו את התנור ואין מדף כזה מעליו כמו שהיה מעל הקודם. והערב יש לנו אורחים, והחלטתי שהגיע הזמן לעשות משהו בעניין, כי די, איכסה. אז עכשיו גם התמונות נקיות וגם אדן החלון נקי. מתוייק תחת: למה כדאי להזמין אורחים מפעם לפעם.

זהו, הגיע הזמן להתחיל בהכנת ארוחת ערב. יש עוף שצריך להיכנס לתנור, תפוחי אדמה כנ"ל, ירקות לקיצוץ.

ושבת שלום לכולם!

4 מחשבות על “היה קיץ :-)

להשאיר תגובה

