מרץ?

איכשהו אני רואה שהפוסט האחרון שפרסמתי היה בפברואר, אז מה קרה למרץ? טוב, חלק ניכר ממנו הלך על הכנת העבודה ההיא שעליה דיברתי אז, שאני שמחה לומר שהצלחתי להכריח את עצמי לסיים ולהגיש אותה בזמן – ואחר כך התמלאתי בעסה, כי אני יודעת שהגשתי עבודה ברמה מביישת, אבל ככה זה לפעמים, הנושא כל כך לא דיבר אלי שהיה לי נורא נורא קשה להשקיע.

ועכשיו? יש לי עבודה להגיש בעוד כמעט שבועיים, ורק ביום שני התחלתי לקרוא, אז ממש אין לי זמן לכלום, אבל חשבתי שאקפוץ לכאן בכל זאת לביקור חפוז, רק להגיד שכן, אני בחיים, לא נעלמתי :-) ואני שמחה לומר שהעבודה הזאת מרגישה אחרת לגמרי, זה על נושא שמאד מאד מעניין אותי, כך שבניגוד לעבודה ההיא, שבה הקושי היה להכריח את המוח שלי בכלל לגעת בזה, האתגר הפעם הוא להכריח את עצמי לקרוא רק קצת, להישאר בפוקוס על השאלה הספציפית שאני צריכה לענות עליה ולהשאיר את השאר לאחר כך – לעידן הפוסט-עבודות/בחינות שבו אוכל לשבת עם הספרים האלה ולקרוא בכיף, בלי דדליינים.

חוצמזה? מזג האוויר מאד אנגלי-אפרילי: תערובת של שמש חמימה, מקלחות גשם (אני מתרגמת מילולית מהנוסח הבריטי, כי זה תיאור כל כך מתאים – מישהו פותח מקלחת מעל הראש שלך, ואחרי כמה דקות מכבה, וזהו), ופה ושם קצת ברד כי למה לא. והפרחים פורחים בשפע צבעים ואומרים שהאביב מגיע. (וכן, אביב הגיע/פסח בא, ובטח לא אספיק לכתוב כאן שוב לפני כן כי הדדליין להגשת העבודה הוא ביום לפני ערב פסח, אז חג שמח!)

ותודה שטסתם מירב.

4 מחשבות על “מרץ?

    • נ.ב. כי הפוסט הישן שלך סגור לתגובות: גיליתי רק לא מזמן את שטיסל (בנטפליקס) וזה נפלא, ולא זכרתי ששמעתי על הסידרה הזאת בעבר – עד שראיתי עכשיו את רוחמי מקריאה לאחים שלה מסיפורי "חנה קרנינה" ונזכרתי בפוסט שלך :-) שבו יש ספויילר לפרק הבא, אבל זה בסדר :-)

      בכל אופן, סידרה נפלאה!

      Liked by 1 person

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.