סתם (מה, מוכרחים כותרת?)

נדמה לי שזה היה בערך עם תחילת החג שנחת עלינו פה מזג אוויר קיצי – קיצי במונחים של אנגליה, כמובן, כלומר השמש זרחה כל הזמן והביאה אותנו למרומי 21 מעלות. תענוג. מבחינתי זו הטמפרטורה האידיאלית. נעים, לא צריך סוודרים או מעילים או כלום, בגדי קיץ וסנדלים ואנחנו מסודרים. לא אוהבת כשנהיה חם יותר, אבל ככה ממש מתאים לי.

משום מה חשבתי שהחורף חוזר מחר (או ליתר דיוק, האביב האנגלי הנורמלי – זה רק שאחרי שטעמתי קצת קיץ, 15 מעלות וגשם נשמע לי כמו חורף) אבל בדקתי שוב את התחזית ומסתבר שמחר אמור להיות 19, ורק ביום שישי, לרגל החתונה, נוחת עלינו גשם והטמפרטורות יורדות. כן, ככה זה כשחיים באנגליה, העיניים כל הזמן על תחזית מזג האוויר, כי, נו, הוא משתנה כל הזמן.

וכן, אמרתי "לרגל החתונה" ולא, אני לא מתחתנת (את זה כבר עשינו לפני כמעט שמונה שנים) – התכוונתי לחתונה של הנסיך וויליאם עם בחירת לבו. מסביבי אני רואה תערובת תגובות: מצד אחד יש אנשים שמתרגשים נורא, ויש לי חברה שמתכוונת להיסחב ברכבת עד לונדון (שעה וחצי נסיעה – בעיניי זו הקרבה רצינית) כדי לעמוד ברחוב בגשם ולראות אותם עוברים בכרכרה. מצד שני יש אנשים שהם כל כך אנטי המלוכה שלא ידליקו את הטלויזיה, וחלקם אפילו מארגנים חגיגות התעלמות מהחתונה. (מה שנראה לי טיפה דבילי, כי לארגן חגיגת התעלמות זה לא התעלמות. התעלמות מהחתונה זה להתנהג כאילו זה יום נורמלי ולא קורה שום דבר מיוחד. מה שטיפה קשה אמנם כשהממשלה הכריזה על יום חופש ממלכתי, אבל בסדר, אז תתנהגו כאילו זה סתם יום חופש, נו? תרחצו את האוטו, תעשו קניות, תצאו לבלות בחיק הטבע, אנא עארף, תמצאו משהו לעשות ותתעלמו. אבל לא, הם רוצים לעשות דווקא. לעשות דווקא זו לא התעלמות, זו הפגנת התנגדות. שזה לגיטימי לגמרי בארץ דמוקרטית עם חופש ביטוי, אבל שלא יגידו שהם מתעלמים.)

ממני בתור נטע זר נחסכת ההחלטה אם להיות בעד או נגד המלוכה (כי אליזבט היא לא המלכה שלי, וגם וויליאם כשימלוך לא ימלוך עלי) אבל להתרגש אני כן מתרגשת, כי מה, זה לא כל יום שנסיך צעיר ונחמד מתחתן. (טוב, אני לא באמת יודעת אם הוא נחמד, לא פגשתי אותו. אבל לא מצאתי עדיין שום סיבה לראות אותו כבלתי-נחמד.) אז ארגנתי ללכת לחברים לראות את זה אצלם בטלויזיה. (כי לנו אין.) ולראות טלויזיה אצל חברים אפשר גם כשיורד גשם :)

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.